mofidfile

مقالات ترجمه و فایلهای تخصصی آموزشی

mofidfile

مقالات ترجمه و فایلهای تخصصی آموزشی

محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۱ خرداد ۹۶، ۱۸:۱۹ - Ali اسدپور
    عالی
  • ۸ مهر ۹۵، ۰۹:۰۹ - mohammadreza
    سلام
  • ۸ مهر ۹۵، ۰۸:۱۴ - mohammadreza
    سلام

۱۱ مطلب در فروردين ۱۳۹۹ ثبت شده است

دسته بندی مدیریت
فرمت فایل docx
حجم فایل 366 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 13

نویسندگان:Tien wang

کلمات کلیدی:Social media-Social identity theory-use behavior-purchase behavior-dimensional effect

 

ABSTRACT

 

As technological advancements continue to evolve, consumer use and purchase behavior also change in response to the emergence of new tools such as social media. Given that more marketers have shifted their focus toward engaging customers in the development of their marketing mix via social media platforms, such as Twitterand Facebook, finding important factors that drive consumer use and purchase behavior in this environment is of practical and academic importance. Use behavior contributes to fundamental user base, whereas purchase behavior generates firm revenue. For firms, finding a common factor that influences both behaviors would help increase marketing effectiveness. Based on a literature review, this study identifies social identity as the common factor in the social media context. Furthermore, existing research suggests that social identity has multiple dimensions including cognitive, affective, and evaluative. However, whether these three dimensions exert the same influences on these twoimportant behaviors is notclear yet. The present studyattemptsto fill this research gap and examine the various effects of cognitive, affective, and evaluative dimensions on use and purchase behaviors. The result shows that these three dimensions have various effects on focal behaviors. The findings indicate that affective dimension has an effect on use behavior, while the cognitive and evaluative dimensions have an influence on purchase behavior. Evaluative identity has a stronger influence than its cognitive counterpart. The three dimensions are distinct and non-substitutable by other parts. Implications are elaborated in the discussion section.

© 2016

 College of Management, National Cheng Kung University. Production and hosting by Elsevier Taiwan LLC. All rights reserved.


1. Introduction
The rapid proliferation and growing popularity of social media, such as online social networking sites (SNS), have been accompanied by rapid changes in consumer behavior (Lin & Lu, 2011). As of July 2012, people spend approximately 6.5 h a day on social media to socialize, share, and communicate with members of their social network (Popkin, 2012). This behavioral change toward dependence on social media has magnified dramatically. A recent study based on 170,000 Internet users in the United States revealed that an average user spends 1.72 h on social networking and another 0.81 h on microblogging each day, which respectively account for 28% and 13% of all online activities (Bennet, 2015). Such a phenomenonis morepronounced formembersof “GenerationZ,” who live in the digital era (Wallace, 2015). A study on this younger generation, aged between 8 and18, shows that teens, on average,, 

 

ترجمه مقاله لاتین با عنوان رفتار مصرف کننده و ابعاد هویت اجتماعی در رسانه های اجتماعی

با پیشرفت های تکنولوژیکی، تکامل نیز ادامه می یابد و استفاده ی مصرف کننده و رفتار خرید نیز در پاسخگویی به وضعیت های اضطراری در استفاده ی از ابزارهای جدید مانند رسانه های اجتماعی تغییر می کند. بیشتر بازاریابان تمرکزشان را به سمت مشتریان جذاب در توسعه ی ترکیب بازاریابی شان از طریق پلتفرم های رسانه های اجتماعی که خود نیز ازطریق توییتر و فیس بوک و پیدا کردن عوامل مهمی که رفتار خرید و استفاده مشتری را در محیط دانشگاهی و صنعتی که جنبه ی عملیاتی دارد را تغییر داده است. رفتار مصرف منجر به رفتار کاربران اساسی(شرکت) می شود، در حالی که رفتار خرید بازده شرکت را افزایش می دهد. برای شرکت ها پیدا کردن(یافتن) عامل مشترکی که بر روی هردو رفتار (خرید و مصرف)تاثیر می گذارد؛ می تواند به افزایش اثر بخشی بازاریابی کمک کند. بر اساس مرور ادبیات ، این مطالعه هویت اجتماعی را عامل مشترک در رسانه های اجتماعی شناسایی می کند. بنابر این تحقیق حاضر پیشنهاد می کند که هویت اجتماعی ابعاد چند گانه ای دارد که شامل بعد شناختی و بعد عاطفی و بعد ارزش گذارانه می شود. با این حال ابعد سه گانه ی تاثیرات مشابه بر روی این دو رفتار مهم آشکار نیست. مطالعه ی حاضر تلاش می کند که مشکل این تحقیق را حل کند  و تاثیرات مختلف ابعاد شناختی و عاطفی و ارزش گذارانه را بر روی رفتار خرید و مصرف را بررسی کند. نتایج نشان می دهند که آن سه ابعاد تاثیرات متفاوتی را بر روی رفتار کانونی دارند. یافته ها حاکی از آن است که بعد عاطفی یک تاثیری بر روی رفتار مصرف دارد. در حالی که بعد شناختی و ارزش گذارانه برروی رفتار خرید تاثیر می گذارند. وجود بعد ارزش گذارانه تاثیر قویتری نسبت به بعد همتای آن یعنی بعد شناختی نیز بر روی رفتار خرید نیز دارد. این سه ابعاد واضح و غیر قابل جانشین توسط بخش های دیگرند. مفاهیم به طور مفصل در بخش گفتگو شرح داده شده است .

 

معرفی(مقدمه)

رشد سریع محبوبیت رسانه های اجتماعی مانند سایت های اینترنتی اجتماعی آنلاین، با تغییرات سریع مصرف همراه شده است. افراد حدود 5/6 ساعت در روز برای رسانه های اجتماعی وقت می گذاشتند. تا خود را به اشتراک بگذارند و خود را اجتماعی کنند و با دیگر اعضای شبکه های اجتماعی نیز همراه شوند. این تغییر رفتاری به سمت وابستگی به رسانه های اجتماعی به صورت نمایشی بزرگنمایی می شد.در تحقیق حاضر که بر روی صد و هفتاد هزار کاربر اینترنتی در ایالات متحده ی آمریکا بنا نهاده شده ؛ مشخص شد که هر کاربر 72/1 در روز در شبکه های اجتماعی به سر می برند و میانگین 81/0 ساعت در روز در میکرو بلاگ ها هستند. که به ترتیب 28% و 13%  از همه ی فعالیت های آنلاین را سبب می شوند .   مانند پدیده ای که پیشتر بیان شد برای اعضای generation  که در فضای دیجیتالی زندگی می کردندو.............

فایل ترجمه شده ورد 13 صفحه

فایل اصلی لاتین و فایل ترجمه شده  به شما عزیزان ارائه میگردد...

دانلود دانلود ترجمه مقاله 2017 الزویر با عنوان (social identity dimension and consumer behavior in social media)

  • مجید یاسر

دانلود ترجمه مقاله (2017) Revisiting customers perception of service quality in fast food restaurants

مجید یاسر | پنجشنبه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۹، ۰۳:۰۵ ب.ظ

دانلود ترجمه مقاله (2017) Revisiting customers perception of service quality in fast food restaurants

رستوران فست فود رضایت مشتری Customer satisfaction Consumer service marketing behavioral Marketing strategy

دانلود دانلود ترجمه مقاله (2017) Revisiting customers perception of service quality in fast food restaurants

رستوران 
فست فود
رضایت مشتری
Customer satisfaction
Consumer service marketing behavioral 
Marketing strategy
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل docx
حجم فایل 622 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 24

 

نویسندگان: آیدین نمین

کلمات کلیدی : Fast food retailing -Customer satisfaction -Consumer service marketing behavioral- intentions- Marketing strategy

 

 

ABSTRACT

 

This research is an extension to previous work in fast food restaurant marketing. The population of this research consists of actual fast food restaurant customers. Following the literature, data are analyzed using Confirmatory Factor Analysis, Structural Equation Modeling, and Path Analysis. Findings of this work identify factors impacting customer satisfaction, as well as dimensions of service quality and their rankings in the fast food restaurant context. Results indicate that there is no direct way of increasing behavioral intentions through improving service quality for fast food restaurants. Rather, behavioral intentions can be improved through customer satisfaction as an intermediary. Further, this work finds evidence that customer satisfaction can be improved through service quality, food quality, and price-value ratio, which in turn would pave an indirect path toward improvement in behavioral intentions in this industry. Results of this research shed light on prioritizing managers’ focus and resource allocation for customer satisfaction and different dimensions of service quality and can be used by fast food restaurant managers to set guidelines and strategies in providing better service to their    customers

 

 

1. Introduction
Providing high quality service to customers is one of the most important challenges every organization faces. No firm can survive unless it can attract and keep a sufficient number of satisfied customers. Successful performance of firms depends on creation of distinctive value in services they offer in an effective way for customers. This has made the perceived product quality become one of the most important competitive factors in the market. Customer satisfaction, in general, is one of the most important factors in determining an organization's success and increased efficiency. This paper uses the definition of customer satisfaction offered by the SERVPERF instrument (Cronin and Taylor, 1992): customer performance perceptions and performance importance which measure service quality. The SERVPERF instrument is developed based on the SERVQUAL instrument by Parasuraman et al. (1985, 1988) in which service quality is measured as the gap between perceptions and expectations. SERVQUAL suggests that a positive gap would indicate satisfaction, while a negative one would indicate dissatisfaction. In this research, as is common in the fast food restaurant literature, customer satisfaction is measured with the SERVPERF instrument and is sourced from food quality, service quality, and price-value ratio. A detailed discussion of variable choices and their root in the literature is provided in the paper. According to Kotler and Armstrong (1995), marketers always look for ways to create value and .satisfaction for their customers, which is an evidence for the importance of customer satisfaction

 

چکیده

این تحقیق، ادامه تحقیق قبلی ودرباره بازار رستورانهای فست فود/غذای اماده است. جمعیت این تحقیق شامل مشتریان واقعی رستورانهای غذای اماده است. طبق این تحقیق، داده ها با استفاده از عوامل تحلیلی مورد تایید، رابطه بنیادی مدلسازی و مسیر ازمایش انالیز میشوند. یافته های این تحقیق، عوامل تاثیر گذار بر رضایت مشتری و اهمیت کیفیت خدمات و درجه بندی انها در رستورانها را شناسایی میکند. نتایج نشان میدهد که هیچ مسیر مستقیمی در افزایش اهداف رفتاری ودر بهبود کیفیت خدمات برای رستورانها وجود ندارد. نسبتا اهداف رفتاری میتواند بعنوان میانجی رضایت مشتری را بهبود ببخشد. بعلاوه، این تحقیق شواهدی را یافته است که رضایت مشتری میتواند از طریق کیفیت غذا، کیفیت خدمات ومیزان ارزش قیمت که درعوض مسیرهای غیر مستقیم اهداف رفتاری را در این صنعت بهبود میبخشند. نتایج این تحقیق

رهنمودی برای مدیران رستورانها است تا استراتژیهایی را فراهم میکنند تا سرویس دهی بهتری برای مشتریان داشته باشند.

مقدمه

فراهم کردن کیفیت بالای خدمات به مشتریان، یکی از چالشهای مهمی است که هر سازمانی با ان روبرو است. هیچ شرکتی نمیتواند دوام بیاورد مگر اینکه تعداد کافی ازمشتریان را جذب کند وانها را راضی نگه دارد. عملکرد موفق شرکتها بستگی به ایجاد ارزشهای مجزا در خدماتی  است که انها ارائه میدهند. کیفیت محصولات مشاهده شده یکی از عوامل رقابتی در بازار است.

بطور کلی رضایت مشتری یکی از مهمترین عوامل، در تعیین موفقیت سازمان وافزایش بهره وری است. این مقاله از تعریف رضایت مشتری که توسط SERVPERF ارائه شده است، استفاده میکند; مشاهده عملکرد مشتری و اهمیت عملکرد ان است که میزان کیفیت خدمات را اندازه گیری میکنند. ابزار  SERVPERF براساس ابزار SERVQUAL وبوسیله پاراشورمن و همکارانش توسعه یافته است که کیفیت خدمات بعنوان شکاف/ فاصله بین مشاهدات و انتظارات محسوب میشود. SERVQUAL اشاره دارد که شکاف مثبت، رضایت را نشان میدهد ، درحالیکه شکاف منفی نارضایتی را نشان میدهد. در این تحقیق برای ارزیابی کیفیت غذا و خدمات میزان قیمت از ابزار SERVPERF استفاده شده است. جزییات بحث و انتخاب متغیرها و اصول انها در تحقیق، در این مقاله ارائه داده شده است. براساس کوتلر و ارمسترانگ، بازارها همیشه در جستجوی روشهایی هستند که رضایت را برای مشتریان ایجاد کنند که مدرکی برای اهمیت رضایت مشتری است.

 

 

فایل ترجمه شده ورد 24 صفحه 

 فایل اصلی لاتین و فایل ترجمه شده  به شما عزیزان ارائه میگردد...

 

دانلود دانلود ترجمه مقاله (2017) Revisiting customers perception of service quality in fast food restaurants

  • مجید یاسر

تحقیق بناها و سازه های تاریخی برای درس آشنایی با معماری جهان

مجید یاسر | پنجشنبه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۹، ۰۲:۵۶ ب.ظ

تحقیق بناها و سازه های تاریخی برای درس آشنایی با معماری جهان

تحقیق بناها و سازه های تاریخی کاخ ها و عمارت ها برج های تاریخی گنبدهای تاریخی حمام های قدیمی آب انبار های قدیمی حمام های قدیمی پل ها و سدهای تاریخی روستاهای تاریخی تپه های باستانی و

دانلود تحقیق بناها و سازه های تاریخی برای درس آشنایی با معماری جهان

تحقیق بناها و سازه های تاریخی
درس آشنایی با معماری جهان
دسته بندی معماری
فرمت فایل doc
حجم فایل 23 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 35

کاخ ها و عمارت ها

سر در عالی قاپو

  یکی از بناهای مهم دوره صفویه در قزوین «حیاط نادری» با عمارت ها و باغ های بسیار زیبا بوده است. این مجموعه هفت در داشته است که یکی از آن ها......

عمارت چهل ستون

  این بنای تاریخی که یادگاری از دوران صفویه است، در وسط یک باغ قرار گرفته است.........

قطعه های تاریخی

 در نقاط مختلف استان قزوین، قلعه های متعددی وجود دارد که برجسته ترین آن ها قلعه الموت....

برج های تاریخی

برج های آرامگاهی خرقان

  این برج ها در یک کیلومتری روستای حصار ارمنی- از توابع خرقان غربی،.......

برج باراجین

   در فاصله 12 کیلومتری از شمال قزوین، محل خوش منظره و خوش آب و........

برج سنگی با کتبیه کوفی

   بر روی تپه ای که در جانب شمال شرقی قلعه ساسان- از دهستان طارم............

گنبدهای تاریخی

یله گنبد

این بنا که در 37 کیلومتری جاده قزوین- رشت و بر فراز یک رشته بلندی قرار.........

کافر گنبد

  این گنبد در روستای نیاق، در 16 کیلومتری قزوین و در نزدیک امام زاده........

حمام های قدیمی

حمام شاه عباسی

   این حمام قدیمی که از آثار دوره صفویه است در شهر تاکستان قرار دارد.........

آب انبار های قدیمی

- آب انبار حاج کاظم

   این آب انبار که یکی از زیباترین و بزرگ ترین آب انبارهای قزوین است، ........

پل ها و سدهای تاریخی

پل شاه عباسی

    پل شاه عباسی دارای سه دهانه است که دو تای آن ها بزرگ تر و دارای......

روستاهای تاریخی

گازرخان

   گازرخان از روستاهای معروف ناحیه الموت قزوین به شمار می رود........

تپه های باستانی

   براساس یافته های باستان شناسی، استان قزوین از قدمت چند هزار ساله.....

و .............

دانلود تحقیق بناها و سازه های تاریخی برای درس آشنایی با معماری جهان

  • مجید یاسر

اتخاذ نوآوری های حسابداری مدیریت: سازگاری فرهنگ سازمانی و درک نتایج

مجید یاسر | پنجشنبه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۹، ۰۲:۵۶ ب.ظ

اتخاذ نوآوری های حسابداری مدیریت: سازگاری فرهنگ سازمانی و درک نتایج

اگر چه معرفی تعدادی از نوآوری های موفق حسابداری مدیریت در طول چند دهه ی گذشته ، منجر به انجام تحقیقات وسیعی شده است، علم و دانش ، در مورد چگونگی نشر و گسترش نوآوری ای که توسط اثر متقابل بین ویژگی های پذیرنده و ویژگی های نوآوری تحت تاثیر قرار می گیرد را محدود کرده ایم

دانلود اتخاذ نوآوری های حسابداری مدیریت: سازگاری فرهنگ سازمانی و درک نتایج

دانلود سازگاری فرهنگ سازمانی
کاملترین مقاله فرهنگ سازمانی
بهترین مقاله سازگاری سازمانی
ترجمه مقاله سازگاری سازمانی
مقاله isi سازگاری سازمانی
ترجمه مقاله آی اس آی سازمانی
کاملترین مقاله ترجمه isi
ترجمه مقاله آی اس آی خارجی
دانلود مقاله isi ترجمه شده
ترجمه مقاله isi خارجی
دسته بندی حسابداری
فرمت فایل docx
حجم فایل 837 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 39

شامل 39 صفحه در قالب ورد و قابل ویرایش

فایل اصلی مقاله بصورت pdf هم موجود می باشد.

عنوان فارسی : مقاله ترجمه شده:

اتخاذ نوآوری های حسابداری مدیریت: سازگاری فرهنگ سازمانی و درک نتایج

عنوان انگلیسی :
Adoption of management accounting innovations: Organizationalculture compatibility and perceived outcomes

 

چکیده

اگر چه معرفی تعدادی از نوآوری های موفق حسابداری مدیریت در طول چند دهه ی گذشته ، منجر به انجام تحقیقات وسیعی شده است، علم و دانش ، در مورد چگونگی نشر و گسترش نوآوری ای که توسط اثر متقابل بین ویژگی های پذیرنده و ویژگی های نوآوری تحت تاثیر قرار می گیرد را محدود کرده ایم. پژوهش ارائه شده در این مقاله کمک می کند تا اتخاذ نوآوری در سطح تجزیه و تحلیل شرکت بررسی شود. ما مدل تطبیقی ای که به تازگی دو ایده و نظر را در مورد اتخاذ و قبول نوآوری معرفی کرده است را توسعه داده و بررسی می کنیم- مفهوم سازگاری بین فرهنگ سازمانی و ارزش ها و باورهای موجود در نوآوری و دیدگاهی که پذیرندگان اولیه و آخر ممکن است هر دو ایده را اتخاذ کنند که آن هم مبتنی بر سود و زیان اقتصادی و اجتماعی است. در ترکیب این مدل ها، ما فرض می کنیم که نشر و گسترش نوآوری ای که با اعتقادات و ارزش های شرکت مطابق است، زود اتخاذ می شود و به تصویب می رسد البته اگر مزایای کافی دریافت شود. از طرفی نوآوری رد می شود البته اگر آن بدون دریافت مزایا باشد و نفوذ نوآوری ای که با ارزش ها و باورهای شرکت مطابق نیست دیر اتخاذ می شود البته اگر احتمال وارد آمدن ضرر و زیان کاهش یابد و در حالی نوآوری رد می شود که عدم انجام آن تصور شود( ضرر و زیان کاهش نیابد). شرکت های تولیدی سوئدی مبتنی بر وب، داده هایی را ارائه دادند که کارت های امتیازی متوازن را در سراسر شرکت بررسی می کرد و فرضیه ها هم با استفاده از همان داده ها ایجاد شدند و مورد آزمون قرار گرفتند. در بسیاری جهات، الگوی نتایج این مطالعه از مدل و فرضیات ما حمایت می کند.

دانلود اتخاذ نوآوری های حسابداری مدیریت: سازگاری فرهنگ سازمانی و درک نتایج

  • مجید یاسر

اثر اختصاصی بودن هدف هزینه و فرآیند توسعه محصول جدید بر عملکرد کاهش هزینه

بسیاری از شرکت هایی که بر اساس توسعه محصولات جدید و نوآورانه رقابت می کنند، اتخاذ فرآیندهای «توسعه همزمان محصول جدید» (NPD) را آغاز کرده اند که در آنها مراحل طراحی محصول به شیوه ای غیر خطی و تکرار شونده رخ می دهد

دانلود اثر اختصاصی بودن هدف هزینه و فرآیند توسعه محصول جدید بر عملکرد کاهش هزینه

اختصاصی بودن هزینه
کاملترین مقاله ترجمه isi
توسعه محصول
فرآیند توسعه محصول
کاهش هزینه
ترجمه مقاله آی اس آی خارجی
دانلود مقاله isi ترجمه شده
بهترین مقاله آی اس آی
بهترین ترجمه مقاله آی اس آی
بهترین مقاله isi خارجی
دسته بندی حسابداری
فرمت فایل docx
حجم فایل 1069 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 34

شامل 34 صفحه در قالب ورد و قابل ویرایش

فایل اصلی مقاله بصورت pdf هم موجود می باشد.

 عنوان فارسی:

مقاله انگلیسی ترجمه شده : اثر اختصاصی بودن هدف هزینه و فرآیند توسعه محصول جدید بر عملکرد کاهش هزینه

 عنوان انگلیسی:

 The effect of cost goal specificity and new product development

process on cost reduction performance

 

چکیده

بسیاری از شرکت هایی که بر اساس توسعه محصولات جدید و نوآورانه رقابت می کنند، اتخاذ فرآیندهای «توسعه همزمان محصول جدید» (NPD) را آغاز کرده اند که در آنها مراحل طراحی محصول به شیوه ای غیر خطی و تکرار شونده رخ می دهد. در حالی که فرآیندهای NPD همزمان، در مقایسه با فرآیندهای سنتی ترتیبی، قابلیت انعطاف را افزایش می دهند و باعث کاهش «زمان ورود به بازار» می شوند، همزمانی "عدم قطعیت وظیفه" را افزایش می دهد چرا که قبل از اینکه همه ویژگی ها و مشخصات مهم محصول تشکیل شوند فرایند طراحی محصول آغاز می شود. چنین تغییراتی می تواند به هزینه "طراحی مجدد" و "دوباره کاری" منجر شود. تحقیقات قبلی، «هزینه یابی بر مبنای هدف» را پیشنهاد می کنند، که در آن تیم های طراحی محصول، اهداف هزینه ای خاصی را مقرر می کنند. "هزینه یابی بر مبنای هدف" یک روش موثر کنترل هزینه در NPD ترتیبی می باشد. با این حال، معلوم نیست که آیا "هزینه یابی مبتنی بر هدف" زمانی که با یک فرآیند NPD همزمان ترکیب می شود، (به دلیل افزایش عدم اطمینان کار)، عملکرد کاهش هزینه را بهبود خواهد بخشید. ما به طور تجربی توانایی گروه های طراحی محصول برای رسیدن به اهداف خاص و یا عمومی کاهش هزینه تحت شبیه سازی NPD ترتیبی و یا همزمان مورد بررسی قرار می دهیم. ما پیش بینی می کنیم و می یابیم که ماهیت فرآیند NPD، اثر اهداف خاص کاهش هزینه را بر روی عملکرد کاهش هزینه های واقعی، تعدیل می کند. در حالی که اهداف هزینه خاص، تحت یک فرایندNPD ترتیبی، باعث کاهش های بالاتر هزینه محصول نسبت به اهداف هزینه عمومی می شوند، اهداف خاص در با انگیزه ساختن گروه های طراحی برای کاهش هزینه محصول، تحت یک فرایند NPD همزمان، بهتر از اهداف کلی هستند. بنابراین، ما شرایط مرزی در مورد سودمندی "هزینه یابی بر مبنای هدف" را به عنوان یک روش کنترل هزینه نشان می دهیم.

دانلود اثر اختصاصی بودن هدف هزینه و فرآیند توسعه محصول جدید بر عملکرد کاهش هزینه

  • مجید یاسر

تحقیق بررسی دیده بان جهانی کارآفرینی و شاخص های GEM در کارآفرینی ایران

مجید یاسر | پنجشنبه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۹، ۰۲:۵۵ ب.ظ

تحقیق بررسی دیده بان جهانی کارآفرینی و شاخص های GEM در کارآفرینی ایران

در مقاله حاضر ضمن مرور ادبیات موضوعی مربوط ، به ارائه یک مدل مفهومی از نقش کارآفرینی در رشد اقتصاد ملی کشورها بر اساس الگوی دیده بان جهانی کارآفرینی وتشریح اجزای مدل پرداخته شد در پایان نیز پیشنهاداتی از جمله تدوین سند راهبردی توسعه کارآفرینی در کشور و نیز تاسیس مراکز توسعه کارآفرینی جهت اجرای هر چه بهتر برنامه دیده بان جهانی کارآفرینی در تمام شهر

دانلود تحقیق بررسی دیده بان جهانی کارآفرینی و شاخص های GEM در کارآفرینی ایران

تحقیق بررسی دیده بان جهانی کارآفرینی و شاخص های GEM در کارآفرینی ایران
دسته بندی آموزشی
فرمت فایل docx
حجم فایل 236 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 24

مقدمه

   امروزه کارآفرینی به عنوان یکی از موتورهای محرک اقتصادی کشورها محسوب می شود . شواهد محکمی مبنی بر وجود رابطه ی علّی بین کارآفرینی، رشد اقتصادی وکاهش فقروجود دارد .( Chowdhury, 2007 ) تغییر و تحولات سریع علم و فنآوری در سالهای اخیر، کشورهای جهان به خصوص کشورهای کمتر توسعه یافته را با چالشهای جدیدی روبرو ساخته است که گذر از آنها نیازمند بکارگرفتن رویکردها و روشهای خلاقانه است.

  کارآفرینی به این دلیل که جامعه را به سمت تغییرات تکنیکی و مبتکرانه سوق داده و باعث رشد اقتصادی می شود وهمچنین منجر به تبدیل دانش جدید به خدمات و محصولات جدید می شود، حایز اهمیت است

 . ( Shan et al, 2003)

   دیده بان جهانی کارآفرینی  ( GEM)  ، یک کنسرسیوم دانشگاهی متشکل از گروههای علمی پژوهشی است که هدف اصلی آن ارزیابی و ارائه داده های پژوهشی معتبر در سطح بین المللی درخصوص فعالیت های کارآفرینانه کشورهاست. اهمیت این نهاد از آن جهت می باشد که تا قبل از تاسیس GEM داده های کارآفرینی ارزشمند برای پژوهش در سطح بین المللی و ملی در دسترس نبوده است. برنامه دیده بان جهانی کارآفرینی، مهمترین و کامل ترین مرجع ارزیابی و پایش کارآفرینی در سراسر جهان است که برای 17 امین سال پیاپی، این برنامه در سال 2015 شامل 60 کشور در بخش مطالعه بزرگسالان (APS) و 62 کشور در بخش مطالعه خبرگان (NES) بوده است. ( زالی و همکاران ، 1394).

دانلود تحقیق بررسی دیده بان جهانی کارآفرینی و شاخص های GEM در کارآفرینی ایران

  • مجید یاسر

پاورپونیت محاسبه و ارزیابی شاخصهای فعالیتهای کارآفرینی در شهر تهران

مجید یاسر | پنجشنبه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۹، ۰۲:۵۴ ب.ظ

پاورپونیت محاسبه و ارزیابی شاخصهای فعالیتهای کارآفرینی در شهر تهران

هدف این پروژه تحقیقاتی ارزیابی شاخص های کارآفرینی ایران و تحلیل فضای کسب و کارایران کشورهای عضو GEM است تبیین و تحلیل شاخص های کارآفرینی، امکان تصمیم سازی، تصمیم‌گیری و سیاست‌گذاری صحیح و برنامه‌ریز‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت را برای کار شناسان، مدیران، سیاستگذاران و سرمایه‌گذاران برای توسعه کارآفرینی فراهم می‌سازد

دانلود پاورپونیت محاسبه و ارزیابی شاخصهای فعالیتهای کارآفرینی در شهر تهران

پاورپونیت محاسبه و ارزیابی شاخصهای فعالیتهای کارآفرینی در شهر تهران
دسته بندی کارآفرینی
فرمت فایل ppt
حجم فایل 1703 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 56

هدف این پروژه تحقیقاتی ارزیابی شاخص های کارآفرینی ایران و تحلیل فضای کسب و کارایران  کشورهای عضو GEM است تبیین و تحلیل شاخص های کارآفرینی، امکان تصمیم سازی، تصمیم‌گیری و سیاست‌گذاری صحیح و برنامه‌ریز‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت را برای کار شناسان، مدیران، سیاستگذاران و سرمایه‌گذاران برای توسعه کارآفرینی فراهم می‌سازد

دانلود پاورپونیت محاسبه و ارزیابی شاخصهای فعالیتهای کارآفرینی در شهر تهران

  • مجید یاسر

نقش فعالیتهای خواندن در خانه در پیش بینی "راهبردهای فراشناختی و شناختی" خواندن و درک مطلب دانش آموزان مقطع چهارم ابتدایی

نقش فعالیت های خواندن در خانه در پیش بینی راهبردهای فراشناختی و شناختی خواندن و درک مطلب دانش آموزان مقطع چهارم ابتدایی

دانلود نقش فعالیتهای خواندن در خانه در پیش بینی

نقش فعالیتهای خواندن در خانه در پیش بینی راهبردهای فراشناختی و شناختی خواندن و درک مطلب دانش آموزان مقطع چهارم ابتدایی
دسته بندی عمومی
فرمت فایل docx
حجم فایل 331 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 124

چکیده:

مهارت خواندن پایه یادگیری همه موضوعات درسی و غیردرسی است؛ راهبردهای شناختی و فراشناختی از مهمترین راهبردهای یادگیری است، فرد در حین خواندن و درک مطلب آن را به کار می گیرد. از دیگر سو، عوامل بسیاری بر توسعه مهارت های خواندن و درک مطلب دانش اموزان تاثیرگذار است. خواندن در خانه، خواندن با والدین، ارزش گذاری والدین برای سواد، کیفیت محیط خانه و حمایت کننده بودن محیط خانه رابطه مثبتی با ظهور توانایی سواد کودکان دارد.از این رو مطالعه حاضر با هدف تبیین نقش فعالیتهای خواندن در خانه در پیشبینی راهبردهای فرا شناختی و شناختی خواندن دانش اموزان مقطع چهارم ابتدایی شهر یزد انجام گرفت.

روش تحقیق از نظر ماهیت، مقطعی-کاربردی و از نظر اجرا نیز پیمایش بود. دانش آموزان دختر مقطع چهارم ابتدایی شهر یزد جامعه آماری ما را تشکیل دادند، که تعداد 100 دانش آموز به عنوان حجم نمونه با شیوه  نمونه گیری خوشه ای مورد آزمون قرار گرفتند. ابزار گردآوری داده ها، پرسشنامه بود، شامل: مقیاس زمینه یابی یادگیری خواندن (پرلز،2006)،راهبردهاییادگیری (شناختیوفراشناختی) و درک مطلب کرمی(1380). داده­های به دست آمده با استفاده از نرم افزار آماری spssورژن 20مورد پردازش و تحلیل قرار گرفت.

یافته ها نشان داد که: میزان راهبردهای شناختی دانش آموزان بیش از راهبردهای فراشناختی است(05/0>p)؛ و همچنین، فعالیت های خواندن در خانه پیش بینی کننده مثبت تغییرات راهبردهای شناختی و فراشناختی خواندن دانش اموزان می باشد(001/0>p)، و بر آن تاثیرگذار بوده است.8/39 درصد از واریانس متغیر راهبردهای شناختی خواندن و  2/45 درصد از واریانس متغیر راهبردهای فراشناختی خواندن توسط فعالیت های خواندن در خانه پیش بینی می شود. همچنین، 1/49 درصد از واریانس متغیر درک مطلب نیزتوسط فعالیت­های خواندن درخانه پیش­بینی می­شود.بنابراین، فعالیت­های خواندن در خانه، صرف وقت برای خواندن، ارزش گذاری برای مطالعه و درگیری والدین و نظارت بر رفتارهای خواندن فرزندان می تواند منجر به تقویت راهبردهای شناختی و فراشناختی خواندن و ادراک مطلب دانش آموزان گردد.

دانلود نقش فعالیتهای خواندن در خانه در پیش بینی

  • مجید یاسر

تحقیق به 8 دلیل باید کارآفرین شوید

مجید یاسر | پنجشنبه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۹، ۰۲:۵۲ ب.ظ

تحقیق به 8 دلیل باید کارآفرین شوید

تحقیق به 8 دلیل باید کارآفرین شوید

دانلود تحقیق به 8 دلیل باید کارآفرین شوید

تحقیق به 8 دلیل باید کارآفرین شوید
دسته بندی علوم انسانی
فرمت فایل docx
حجم فایل 3444 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 56

مقدمه

تفاوتی نمی کند که انتخاب کنید در زندگی چه کاری انجام دهید. چرا که در هر صورت، عده ای موافق و عده ای با آن مخالف خواهند بود یکی از بزرگان میگوید، کارآفرینی یعنی خودتان را از پرتگاهی به پایین پرت کنید و در حال سقوط برای خودتان هواپیمایی بسازید! کارآفرینی به فرایند خلق ارزش جدید (مادی یا معنوی) از طریق یک تلاش متعهدانه با در نظر گرفتن ریسک‌های ناشی از آن اطلاق می‌شود. زندگی کارآفرینانه در عین دشواری، شیرینیهایی دارد که سختی های آن را لطیف میکند . 

رابرت کیوساکی با انتشار کتاب پدر پولدار پدر بی پول به طور کلی انواع کسب درآمد را به 4 قسمت تقسیم کرد : 

  1. خوداشتغالی (مانند راننده تاکسی)
  2.  کارمند
  3.  کار و کاسبی
  4.  سرمایه گذاری

 دانلود تحقیق به 8 دلیل باید کارآفرین شوید

 
  • مجید یاسر

تحقیق کامل در مورد اسکلت بدن و مغز

مجید یاسر | پنجشنبه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۹، ۰۲:۵۰ ب.ظ

تحقیق کامل در مورد اسکلت بدن و مغز

اسکلت استخوانی سر و صورت را در مجموع جمجمه (Skull)می‌گویند که مغز درون آن قرار گرفته است

دانلود تحقیق کامل در مورد اسکلت بدن و مغز

اسکلت استخوانی
تحقیق در مورد اسکلت
اسکلت استخوانهای فرد
جعبه مغزی استخوان پیشانی
استخوان پرویزنی
دسته بندی علوم پزشکی
فرمت فایل doc
حجم فایل 1219 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 43

تحقیق کامل در مورد اسکلت بدن و بخش های تشکیل دهنده اسکلت بدن و جمجمه ، مغز ،نخاع

استخوانهای دست و پا

ساختار مغز

فهرست:
اسکلت جمجمه.......................................................................1
استخوانهای زوج جعبه مغزی................................................................4
استخوانهای فرد صورت......................................................................6
اسکلت بدن.......................................................................................6
مغز انسان...........................................................................10
مخ....................................................................................11
مخ و اعمال آن.....................................................................15
قسمتهای تشکیل دهنده مخ.......................................................15
نخاع.................................................................................17
پرده‌های نخاع .....................................................................20
ساختمان تشریحی ماده خاکستری نخاع.......................................21
انواع حافظه........................................................................23
شبکه اعصاب انسان..............................................................28
دستگاه مرکزی عصاب..........................................................29
چشم..................................................................................31
رنگ چشم..........................................................................33
                                                                                                                                                                                                                                            

در مجموع 22 عدد استخوان ، جمجمه را تشکیل می‌دهند. در ضخامت برخی از استخوانهای سر و صورت حفرات تو خالی هوایی به نام سینوس وجود دارند که به حفره بینی مرتبط هستند. غیر از مفصل گیجگاهی فکی که تنها مفصل متحرک جمجمه است بقیه استخوانها از طریق مفاصل لیفی به یکدیگر متصل هستند.

استخوانهای دست و پا

 

انجام حرکات بدن در یک جانور پرسلولی فقط بر عهده ماهیچه‌ها نیست و جانوری که تنها از ماهیچه‌های خود برای حرکت کردن استفاده کند، حرکاتش بسیار کند خواهد بود. در عوض جانورانی که برای ماهیچه‌های خود تکیه‌گاهی دارند حرکتشان هم به نسبت سریع است این تکیه‌گاه را اسکلت می‌نامند. جانوران دارای اسکلت خارجی معمولا جثه‌های کوچکی دارند. در عوض امروزه بزرگترین جانوران کره زمین مانند فیل دارای اسکلت داخلی هستند جنس اسکلت داخلی از استخوان یا غضروف و یا هر دو باهم است.

 

دانلود تحقیق کامل در مورد اسکلت بدن و مغز

  • مجید یاسر

آموزش ریاضی پایه هفتم - مبحث جبر و معادله

مجید یاسر | سه شنبه, ۲۶ فروردين ۱۳۹۹، ۰۶:۳۸ ب.ظ
آموزش ریاضی پایه هفتم - مبحث جبر و معادله

آموزش ساده و روان مبحث جبر و معادله از ریاضی هفتم متوسطه

دانلود آموزش ریاضی پایه هفتم - مبحث جبر و معادله

آموزش جبر و معادله
ریاضی هفتم متوسطه
دسته بندی ریاضی
فرمت فایل pdf
حجم فایل 601 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 12

آموزش ساده و روان مبحث جبر و معادله از ریاضی هفتم متوسطه

دانلود آموزش ریاضی پایه هفتم - مبحث جبر و معادله

  • مجید یاسر