mofidfile

مقالات ترجمه و فایلهای تخصصی آموزشی

mofidfile

مقالات ترجمه و فایلهای تخصصی آموزشی

محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۱ خرداد ۹۶، ۱۸:۱۹ - Ali اسدپور
    عالی
  • ۸ مهر ۹۵، ۰۹:۰۹ - mohammadreza
    سلام
  • ۸ مهر ۹۵، ۰۸:۱۴ - mohammadreza
    سلام

پاورپوینت بررسی مهارت های ارتباطی بین فردی برای کتابداران

مجید یاسر | يكشنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۵، ۰۳:۰۸ ب.ظ

پاورپوینت بررسی مهارت های ارتباطی بین فردی برای کتابداران

پاورپوینت مهارت های ارتباطی بین فردی برای کتابداران در 66 اسلاید قابل ویرایش با فرمت pptx

دانلود پاورپوینت بررسی مهارت های ارتباطی بین فردی برای کتابداران

دانلود پاورپوینت مهارت های ارتباطی بین فردی برای کتابداران
پاورپوینت مهارت های ارتباطی بین فردی برای کتابداران
مهارت های ارتباطی بین فردی برای کتابداران
مهارت های ارتباطی
ارتباط بین فرد با کتابداران
پاورپوینت ارتباط بین فرد با کتابداران
نقیصه ها دربرخورد با ارباب رجوع درکشور ما
ارتباطی بین فردی برای کتابداران
مهارت های ارتباط با ارباب رجوع
دسته بندی روانشناسی
فرمت فایل pptx
حجم فایل 2246 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 66

پاورپوینت مهارت های ارتباطی بین فردی برای کتابداران در 66 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx

 

 

 

بخشی از متن :


مهارت های ارتباطی بین فردی برای کتابداران

-  نقیصه ها دربرخورد با ارباب رجوع درکشور ما

-  در دنیای توسعه یافته برای رفع این نقیصه چه تدبیری اندیشیده اند؟

- ما چه می توانیم بکنیم؟


چرا مهارت های ارتباطی را به کار ببندیم وقتی در بخش خصوصی کار نمی کنیم؟

مراتب نیازهای انسانی بر اساس مدل مزلو

نیاز به شکوفایی

نیاز به عزت‌نفس

نیازاجتماعی (پذیرفته شدن)

نیاز به امنیت

نیازهای بدنی


اهمیت ویژه مهارت های ارتباطی در محیط کتابخانه، به ویژه کتابخانه عمومی

- کتابخانه ها فرهنگ ساز و ترویج دهنده دانش ها هست

- مردم در صورت مواجهه با دشواری و ناگواری، به آسانی از دانش اندوزی و پرورش فکری خود دست می شویند


فایده های به کار بستن مهارت های ارتباطی در شغل های غیر انتفاعی (حتی اگر مدیر به آن پاداش ندهد)

1. منافع مستقیم شخصی:

              مصون ماندن از استرس ناشی از درگیری/

                      احساس خوشنودی و توفیق و عزت نفس

2. منافع غیر مستقیم

                       بالا رفتن حیثیت حرفه و سازمان

                 تقویت قوام اجتماع: پیشگیری از رفتار ها و بینش   های غیر اجتماعی / تقویت احساس رضایت از جامعه در مردم

خوب و بد ارتباط در نهایت به خود ما و کسانى که برای ما مهم هستند باز می گردد

 

یادمان باشد!


هیچکس نخواهد توانست در به کار بردن مهارت های ارتباطی بی نقص و کامل عمل کند. مهارت توانائی انجام کاری است. دانش ضمنی است.


 عوامل باز دارنده ارتباط در همه ما وجود دارند؛  مهم آن است که:


1)  به سبب نا آگاهی و بی مهارتی به طور مستمر مرتکب قطع ارتباط نشویم، و

2) اگرمرتکب شدیم بتوانیم موقعیت را به خوبی مهار و مساله را حل کنیم.

هدف ما در این نشست آشنا شدن با این مهارت ها است


می گوئیم آشناشدن  زیرا:


 مهارت با عمل و تکرار آن عمل در محیط زندگی واقعی پدید می آید.

بدون حمایت جدی مدیران و تصمیم گیران، به کارانداختن مهارت های ارتباطی توسط پرسنل بسیارمحدود و مشکل می شود!

 

 راهکارهای تقویت به کار گیری مهارت های


1. آموزش مستمر این مهارت ها در حین خدمت

2.  ترتیبات و تنظیمات صحیح در محیط  کار:

3.  ارزشگذاری برای به کار گیری این مهارت ها بازخواست در غیر این صورت

4. فضای مناسب کار و فعالیت

دانلود پاورپوینت بررسی مهارت های ارتباطی بین فردی برای کتابداران

  • مجید یاسر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی