mofidfile

مقالات ترجمه و فایلهای تخصصی آموزشی

mofidfile

مقالات ترجمه و فایلهای تخصصی آموزشی

محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۱ خرداد ۹۶، ۱۸:۱۹ - Ali اسدپور
    عالی
  • ۸ مهر ۹۵، ۰۹:۰۹ - mohammadreza
    سلام
  • ۸ مهر ۹۵، ۰۸:۱۴ - mohammadreza
    سلام

جزوه مفاهیم بازاریابی و بازارشناسی - قسمت اول

مجید یاسر | پنجشنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۵، ۱۱:۰۸ ب.ظ

جزوه مفاهیم بازاریابی و بازارشناسی - قسمت اول

این جزوه از سری جزوات بازاریابی و بازارشناسی با عنوان مفاهیم و مبانی بازارشناسی، قسمت اول اتخاذ شده از کتاب بازارشناسی و رقابت سنجی تالیف الناز قنبری می باشد در 48 صفحه با فرمت pdf

دانلود جزوه مفاهیم بازاریابی و بازارشناسی - قسمت اول

بازارشناسی
بازاریابی
رقابت سنجی
مفاهیم بازار
دسته بندی بازاریابی
فرمت فایل pdf
حجم فایل 1051 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 48

این جزوه از سری جزوات بازاریابی و بازارشناسی با عنوان مفاهیم و مبانی بازارشناسی، قسمت اول اتخاذ شده از کتاب بازارشناسی و رقابت سنجی تالیف الناز قنبری می باشد . در 48 صفحه با فرمت pdf


امید است که بیان روان و کاربردی این سری جزوات، کمکی شایان جهت فهم بهتر مطالب بازارشناسی و بازاریابی باشد
در ضمن آخر هر فصل هم سوالاتی جهت درک و تمرین بیشتر ارائه شده است
با ارزوی موفقیت برای شما عزیزان .


فهرست مطالب موجود :


- تعریف بازار و مفاهیم مربوط به بازار
- شناخت و تعریف انواع بازار
- تعریف  بازار مصرف کننده
- تعریف بازار صنعتی
- تعریف بازار واسط
-تعریف  بازار بین المللی
- شناخت و تعریف بازار خریدهای دولتی
- تعریف شناخت بازار
- تعریف بازاریابی و بعاد آن
- تعریف بازارشناسی و هدف از آن
- تعریف بازارسازی
- تعریف بازارداری
- شرح اصول و مبانی تحقیقات بازاریابی
- شرح مفاهیم و مبانی بازار شناسی و گام های اجرایی آن
- تعریف بازار هدف و شرح ضرورت تقسیم بازار و چارچوب تقسیم بندی
- شرح رقابت و نیروهای رقابتی از دید مایکل پورتر
- شرح روش های توزیع و مفاهیم مربوط به آن  
- شرح تبلیغات و مفاهیم مربوط به آن
- قیمت گذاری و روش های آن
-تعریف طراحی محصول و مفاهیمی از قبیل دسته بندی کالا و خدمات و تصمیمات مربوط به یک محصول یا خدمت
- شرح زمانبندی ورود به بازار و شرایط مناسب برای ورود سریع و ریسک‌‌های ورود زودهنگام
- تعریف مکان
- شرح بررسی های روند صنعت
- شرح منحنی رشد کالا و بررسی چرخه عمر محصول

دانلود جزوه مفاهیم بازاریابی و بازارشناسی - قسمت اول

  • مجید یاسر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی