mofidfile

مقالات ترجمه و فایلهای تخصصی آموزشی

mofidfile

مقالات ترجمه و فایلهای تخصصی آموزشی

محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۱ خرداد ۹۶، ۱۸:۱۹ - Ali اسدپور
    عالی
  • ۸ مهر ۹۵، ۰۹:۰۹ - mohammadreza
    سلام
  • ۸ مهر ۹۵، ۰۸:۱۴ - mohammadreza
    سلام

نام های تجاری و بسته بندی (فصل پانزدهم کتاب اصول بازاریابی کاتلر )

مجید یاسر | چهارشنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۵، ۰۱:۰۸ ب.ظ

پاورپوینت مدیریت خطوط کالا، نام های تجاری و بسته بندی (فصل پانزدهم کتاب اصول بازاریابی کاتلر )

پاورپوینت مدیریت خطوط کالا، نام های تجاری و بسته بندی (فصل پانزدهم کتاب اصول بازاریابی کاتلر ) در 22 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx

دانلود پاورپوینت مدیریت خطوط کالا، نام های تجاری و بسته بندی (فصل پانزدهم کتاب اصول بازاریابی کاتلر )

دانلود پاورپوینتهای کتاب اصول بازاریابی کاتلر
دانلود پاورپوینت مدیریت خطوط کالا، نام های تجاری و بسته بندی (فصل پانزدهم کتاب اصول بازاریابی کاتلر )
کالا چیست؟
سطوح پنج گانه یک کالا
سلسه مراتب کالا
طبقه بندی کالاها
تصمیمات درباره ترکیب کالاها
عرض ترکیب کالا و طول خط کالای محصولات پی اند جی
تصمیمات درباره خط کالا
تجزیه و تحلیل خط کالا
طول
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل pptx
حجم فایل 403 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 22

پاورپوینت مدیریت خطوط کالا، نام های تجاری و بسته بندی (فصل پانزدهم کتاب اصول بازاریابی کاتلر ) در 22 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx



عنوان: دانلود پاورپوینت مدیریت خطوط کالا، نام های تجاری و بسته بندی (فصل پانزدهم کتاب اصول بازاریابی کاتلر )

دسته: مدیریت (مدیریت بازاریابی)

فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)

تعداد اسلاید: 22 اسلاید


کتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ کاتلر و گری آرمسترانگ از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح کارشناسی  و کارشناسی ارشد می باشد. این فایل شامل پاورپوینت کامل و جامع فصل پانزدهم این کتاب با عنوان  " مدیریت خطوط کالا، نام های تجاری و بسته بندی " در 22 اسلاید می باشد که می تواند به عنوان سمینار در کلاس و ارائه کلاسی درس مدیریت و اصول بازاریابی مورد استفاده قرار گیرد.


این فایل شامل بخشهای عمده  زیر است:


کالا چیست؟

سطوح پنج گانه یک کالا

سلسه مراتب کالا

طبقه بندی کالاها

تصمیمات درباره ترکیب کالاها

عرض ترکیب کالا و طول خط کالای محصولات پی اند جی

تصمیمات درباره خط کالا

تجزیه و تحلیل خط کالا

طول خط کالا

نام تجاری چیست؟

سطوح عقیده مشتریان نسبت به نام تجاری

ارزش ویژه نام تجاری

مزایای رقابتی ارزش ویژه بالای نام تجاری

چالش ها در تعیین نام تجاری

نگرش کلی بر تصمیمات نام تجاری

مزایای تعیین نام تجاری برای فروشنده

خط مشی های نام تجاری

بسته بندی و برچسب زنی

دانلود پاورپوینت مدیریت خطوط کالا، نام های تجاری و بسته بندی (فصل پانزدهم کتاب اصول بازاریابی کاتلر )

  • مجید یاسر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی