mofidfile

مقالات ترجمه و فایلهای تخصصی آموزشی

mofidfile

مقالات ترجمه و فایلهای تخصصی آموزشی

محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۱ خرداد ۹۶، ۱۸:۱۹ - Ali اسدپور
    عالی
  • ۸ مهر ۹۵، ۰۹:۰۹ - mohammadreza
    سلام
  • ۸ مهر ۹۵، ۰۸:۱۴ - mohammadreza
    سلام

مبانی نظری و پیشینه پژوهش جراحی زیبایی

مجید یاسر | دوشنبه, ۳۰ اسفند ۱۳۹۵، ۰۴:۰۸ ب.ظ

مبانی نظری و پیشینه پژوهش جراحی زیبایی

مبانی نظری و پیشینه پژوهش جراحی زیبایی در 20 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش جراحی زیبایی

مبانی نظری و پیشینه پژوهش جراحی زیبایی
مبانی نظری جراحی زیبایی
ادبیات تحقیق جراحی زیبایی
پیشینه تحقیق جراحی زیبایی
پیشینه پژوهش جراحی زیبایی
چارچوب نظری جراحی زیبایی
فصل دوم پژوهش جراحی زیبایی
دسته بندی پیشینه متغیر های روانشناسی
فرمت فایل doc
حجم فایل 42 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 20

مبانی نظری و پیشینه پژوهش جراحی زیبایی در 20 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc




·         توضیحات ابتدایی :


تعداد صفحات : 20  صفحه (18 صفحه متن و 2  صفحه منابع

فرمت فایل : ورد قابل ویرایش با فرمت doc

نوع تایپ متن : کاملا استاندارد

منابع موجود : منابع موجود در این فایل تا سال   2014   موجود می باشند و جدید هستند .

 پشتیبانی : 09191809834  (لطفا فقط عنوان فایل، نام خریدار و مشکل خود را پیامک بزنید تا سوال و مشکل شما به متخصص مربوطه ارجاع شود).

نحوه دانلود : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین قادر به دانلود فایل خواهید بود و همچنین یک نسخه از “لینک دانلود” نیز برای شما ایمیل می شود.


·         تصویر کلّی :


توضیحات: فصل دوم  کارشناسی ارشد و دکترا (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)

  • همرا با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA
  • توضیحات نظری کامل درباره متغیر
  • پیشینه تحقیقاتی در مورد متغیر مربوطه و بعضا متغیرهای مشابه
  • رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب در پایان و درون متن
  • منبع :                           دارد (به شیوه APA)
  • نوع فایل:                       WORD و قابل ویرایش با فرمت doc


·         بخشی از متن :


مقدمه

جراحی زیبایی که جهت بهبود بخشیدن به ظاهر به کار گرفته می شود، تخصصی است که به ترمیم، نگهداری یا بهبود ظاهر فیزیکی فرد از طریق تکنییک های جراحی و پزشکی می پردازد (سوامی، و همکاران، 2009). به عبارتی دیگر جراحی زیبایی عبارتست از جراحی که برای تغییر دادن ظاهر بدن، در غیاب بیماری، آسیب و جراحت یا بد شکلی مادرزادی و ارثی انجام می شود و می تواند عاملی برای بهبود کیفیت زندگی باشد (برونینگ، اویکونومو و سینگ، 2010). هر ساله ده ها هزار نفر به منظور تغییر ظاهر فیزیکی خود، تحت عمل جر احی زیبایی قرار می گیرند (سارور، کش و مگی، 2007).

براساس گزارش انجمن جراحان پلاستیک آمریکا در سال 2009 تعداد جراحی های زیبایی انجام شده به 1/12 میلیون رسیده است. ایران نیز یکی از کشورهای با رتبه بالا در انجام جراحی هیای زیبایی در دنیا شناخته شده است (کاروالهو، 2009). جراحی های زیبایی منحصر به طبقه مرفه جامعه نیست و از هر طبقه اجتماعی افرادی وجود دارند که بخشی از صورت یا اندام خود را به تیغ جراحان زیبایی سپرده اند. این روند به گونه ای ادامه یافته که مردم ایران در کنار کشورهای ترکیه و برزیل در رده های نخست میزان جراحی های جهان قرار دارند (خزیر، دهداری و محمودی، 2014). به طوری که طب گزارش های موجود، ایران از نظر نسبت اعمال جراحی زیبایی انجام شده به کل جمعیت در رتبه های اول جهان قرار دارد (احیایی، لطیفی، بختیاری و حسن پور، 2013).



. Swami

. Breuning, Oikonomou & Singh

. Sarwer, Cash, & Magee

. Carvalho



پیشینه تحقیقاتی


پژوهش طهماسبی و همکاران (1393) که با هدف تعیین عوامل مرتبط با تمایل به انجام جراحی های زیبایی بر اساس نظریه عملکرد منطقی در بین دانشجویان شهرکرد انجام شده است نشان داد که، تمایل به انجام جراحی زیبایی با متغیرهای نگرش نسبت به بدن و هنجارهای ذهنی، همبستگی معناداری دارد. در بخش رضایت جهت این رابطه، معکوس بود. به این ترتیب، دانشجویانی که رضایت بالایی از اعضای بدن خود داشتند تمایل کمتری به انجام جراحی زیبایی نشان دادند. در بخش افراد تاثیرگذار، برای دانشجویان مجرد نظر و موافقت والدین 39%، و خواهر و برادر 21% و برای متاهلان نظر همسرشان 39% اهمیت داشت و بین هنجارهای ذهنی (اگر فردی به انجام رفتاری تمایل داشته باشد، در پی انجام آن خواهد بود) و تمایل به انجام جراحی زیبایی، همبستگی وجود داشت.

نتایج مطالعات نیلفروشان و همکاران (1394) که با هدف بررسی طرحواره های ناسازگار اولیه و سلامت عمومی در زنان متقاضی جراحی زیبایی که با پرسشنامه های 90 ماده ای یانگ و پرسشنامه سلامت عمومی و با نمونه ای 120 نفری در شهر اصفهان انجام شده است مشخص گردید که بین دو گروه زنان متقاضی جراحی زیبایی و غیر متقاضی تفاوت معناداری از نظر این دو مولفه وجود دارد.

در پژوهش خسروی و ناظری (1394) که با عنوان بررسی رابطه ی اختلال بدشکلی بدن و خودشیفتگی در متقاضیان و غیرمتقاضیان جراحی زیبایی بینی انجام شده است مشخص گردید که اختلال بدشکلی بدن و خودشیفتگی در افراد متقاضی جراحی زیبایی نسبت به افراد غیرمتقاضی بیشتر است. همچنین اختلال بدشکلی بدن نقش معناداری در پیشبینی اقدام به جراحی زیبایی بینی داشت و اختلال خودشیفتگی نقش معناداری در پیشبینی مراجعه برای جراحی زیبایی نداشت.

مطالعه محمدپناه و همکاران نشان داد که بین باورها در مورد ظاهر و احساس حقارت در افراد داوطلب و غیرداوطلب جراحی زیبایی تفاوت وجود دارد، و نیز بین باورها در مورد ظاهر و احساس کهتری در افراد داوطلب جراحی زیبایی ارتباط وجود دارد (مجمدپناه و یوسفی، 2011).


در پژوهش فرنهام (2012) که با هدف بررسی عوامل انگیزشی مردم جهت انجام جراحی زیبایی بر روی یک نمونه ی 204 نفری در انگلستان انجام شد نتایج نشان داد عزت نفس و جذابیت پایین از عوامل اصلی برای  انجام جراحی زیبایی می­باشد.

نیرینی و همکاران (2014) در پژوهشی با عنوان  نقش عوامل – اجتماعی در اقدام به عمل زیبایی به این نتیجه رسیدند که نفوذ همسالان و نقش رسانه ها در اقدام به عمل زیبایی موثر و معنادار است.



-Furnham

-Nerini

 

 


  • ویژگی های متمایز کننده این محصول؟

الف ) منابع جدید

ب ) پشتیبانی تخصصی

ج ) تایپ کاملا استاندارد تمامی صفحات، همچنین پاورقی اصطلاحات و اسامی خارجی

د ) ارزشمندی این فایل

و) منابع درون متنی و منابع پایانی کاملا به شیوه APA نوشته شده اند که مورد تایید تمام دانشگاههای ایران (سراسری و آزاد) می باشد.


  • چرا اعتماد به ما ؟

وبسایتی که هم اکنون در آن قرار دارید زیر مجموعه سایت آفمَس به نشانی (ofmas.ir) می باشد و شما را به فروشگاه فایل آفمَس برای خرید انتقال می دهد. فروشگاه آفمَس دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت، معدن و تجارت می باشد که در صفحه اصلی این سایت قابل مشاهده است .



دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش جراحی زیبایی

  • مجید یاسر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی